با سلام به وبلاگ معلم كلاس ششم خوش آمديد؛ لطفاً با نظرات خود ما را ياري نمائيد؛ اميدوارم لذت ببريد و براي بهتر شدن وبلاگ نظر بدهيد؛ اعلام زمان و منابع آزمون استخدامی تا پایان هفته
زیارت عاشورا

 

اعلام زمان و منابع آزمون استخدامی تا پایان هفته/ منتظر تایید نهایی معاونت توسعه ریاست جمهوری هستیم

خبر24:علی‌اصغر فانی وزیر آموزش و پرورش در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا، درباره آزمون استخدامی وزارت آموزش و پرورش و زمان دقیق برگزاری آن گفت: فکر می‌کنم؛ حداکثر تا پایان این هفته بتوانیم، اطلاعات دقیق‌تری که به آن بتوان اتکا کرد را در اختیار دوستان قرار دهیم و به صورت رسمی اعلام کنیم.

به کاوش خبر24 علی‌اصغر فانی وزیر آموزش و پرورش در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا، درباره آزمون استخدامی وزارت آموزش و پرورش و زمان دقیق برگزاری آن گفت: فکر می‌کنم؛ حداکثر تا پایان این هفته بتوانیم، اطلاعات دقیق‌تری که به آن بتوان اتکا کرد را در اختیار دوستان قرار دهیم و به صورت رسمی اعلام کنیم.

وزیر آموزش و پرورش با اشاره به اینکه ما شبانه‌روز دنبال هماهنگی‌های لازم هستیم، ادامه داد: چون به هر حال بخشی از این آزمون در معاونت توسعه مدیریت ریاست جمهوری دنبال می‌شود و مجوز را این بخش صادر کرده و به طبع باید هماهنگی‌های لازم صورت گیرد.

فانی با بیان اینکه هماهنگی‌های داخل وزارت آموزش و پرورش کاملا انجام شده است و مشکلی وجود ندارد، خاطرنشان کرد: براساس پیگیری‌هایی که انجام دادم و گزارشی که دریافت کردم، قول آخر این هفته را برای اعلام جزییات آزمون استخدامی گرفتم.

وی در ادامه اضافه کرد: اطلاعات تکمیلی برگزاری آزمون، محتوای آزمون، سرفصل‌ها و تاریخ برگزاری آزمون در این زمان مشخص خواهد شد.

وزیر آموزش و پرورش در پاسخ به این سوال که چقدر زمان اعلام شده برای بیان محتوای آزمون دقیق و حساب شده است، گفت: این طور که به ما قول دادند تا پایان هفته اعلام می‌شود؛ به هر حال ما پیشنهاداتمان را دادیم و باید به تایید معاونت توسعه مدیریت ریاست جمهوری برسد و به محض تایید شدن جزییات را اعلام خواهیم کرد.

گفتنی است؛ در مصاحبه‌ای که هفته گذشته با مدیرکل امور شاهد و ایثارگران وزارت آموزش و پرورش داشتیم (اینجا)، از اولویت استخدام شدن فرزندان جانبازان، شهدا و ایثارگران وزارت آموزش و پرورش خبر داد و گفت: 5 درصد از فرزندان رزمندگان 6 ماه به بالا و جانبازان زیر 25 درصد باید در اولویت استخدام قرار گیرند و در مجموع از سهمیه 5 هزار نفری آموزش و پرورش، 1750 نفر از فرزندان شهدا، جانبازان 25 درصد و آزادگان شاغل متوفی استخدام می‌شوند.



با سلام جهت استفاده از مطالب صلوات بر محمد و آل محمد بفرستيد و لطفاً لينك ما را در وبلاگ يا وبسايت خود قرار دهيد و به دوستان خود معرفي نماييد باتشكر - مديريت وبلاگ

معلم كلاس ششم

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : دو شنبه 22 تير 1394برچسب:, | 15:0 | نویسنده : محمد ابراهيم پاشا |